§1
POSTANOWIENIE OGÓLNE
§2
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA CATERINGU DIETETYCZNEGO AromaFit
Przedmiotem ZAMOWIENIA jest catering dietetyczny. Jest to pięcioposiłkowy zestaw, w zależności od zamówienia 1300, 1500, 1800, 2000 kcal i inne, w różnych wariantach tzn. basic, vege, bez laktozy, dla sportowcow, dla matek karmiących i kobiet w ciąży. Każdy posiłek jest osobno spakowany w plastikowe opakowania metodą zgrzewania termicznego przy pomocy maszyny zgrzewającej. Każdy posiłek posiada etykietę z nazwą dania oraz informacją o kolejności spożywania, datą produkcji. Posiłki po dostarczeniu do czasu spożycia powinny być przechowywane w lodówce. Każdy zestaw jest spakowany w torbę z logo AromaFit, opatrzony kartką z rodzajem diety oraz danymi KLIENTA.
§3
ZAMÓWIENIE CATERINGU DIETETYCZNEGO AromaFit
Art.1 Zamówienie diety następuje online lub telefonicznie do 18.00 na dwa dni robocze przed faktycznym rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Art.2 Zamówienia telefoniczne są przyjmowane od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 pod numerem telefonu +48 500 181 155 Zamówienia online można składać przez całą dobę za pomocą formularza zamieszczonego na stronie www.aromafit.pl, w zakładce formularz zamówienia.
Art.3 Zamawiający online i telefonicznie KILENT jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne parametry potrzebne do doboru odpowiedniej diety oraz złożenia zamówienia, jak również możliwość skontaktowania się z KLIENTEM.
Art.4 W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych KLIENT jest zobowiązany poinformować przed złożeniem zamówienia lub podczas jego realizacji, jeżeli takowe zajdą, w szczególności: chorób istniejących oraz przebytych; nadciśnienia tętniczego, cukrzycy, nietolerancji laktozy, zażywania leków wpływających na zdolność absorpcji składników odżywczych czy witamin, bądź zatrzymania płynów w organizmie, bądź wpływających niekorzystnie na trawienie; w przypadku kobiet informacji o ciąży albo karmieniu piersią; pozostałych alergiach pokarmowych. AromaFit nie ponosi odpowiedzialności wobec KlLIENTA z tytułu realizacji USŁUG w przypadku zatajenia przez KLIENTA informacji i okoliczności wymienionych poniżej.
Art.5 W razie zatajenia problemów przez KLIENTA firma nie bierze odpowiedzialności za efekty diety.
Art.6 Płatności odbywają się poprzez system online lub w pierwszym dniu odbioru zestawu dietetycznego.
Art.7 Jeżeli płatność ma być zrealizowana przelewem na konto firmy, musi wpłynąć dzień przed dostawą cateringu dietetycznego i jest on ostatecznym potwierdzeniem zamówienia przez Zamawiającego.
Art.8 Firma zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia w przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie.
Art.9 Po złożeniu zamówienia online lub telefonicznie KLIENT otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres e-mail.
Art.10 Zgłoszenie nieprawidłowości w zamówieniu powinno nastąpić w ciągu 12 godzin. Po upływie tego terminu KLIENT nie ma prawa do późniejszych reklamacji związanych z zamówieniem.
Art.11 Zamówienia diety mogą dokonać wyłącznie osoby pełnoletnie. W przypadku zamówień dla osób poniżej 18 roku życia, zamówienia muszą dokonywać prawni opiekunowie.
Art.12 W przypadku odsprzedaży posiłków lub przekazania osobom trzecim firma AromaFit nie ponosi odpowiedzialności za efekt diety.
Art.13 W przypadku nieodpowiedniego przechowywania posiłków KLIENTA firma AromaFit nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety.
§4
CENY PRODUKTÓW
§5
METODY PŁATNOŚCI
§6
DOSTAWA
Art.1 Dostawa zestawów dietetycznych rozpoczyna się codziennie w godzinach popołudniowych (15-21).
Art.2 Brak odbioru diety pod wyznaczonym adresem lub zmiana adresu dostawy wiąże się z dodatkowy kosztem 15 zł.
Art.3 Koszt dostawy powyżej 20km dodatkowo płatny (1TYDZ.15ZŁ)
§7
ZMIANA I ANULACJA ZAMÓWIENIA
Art.1 Odwołanie, zawieszenie bądź anulowanie zamówienia diety, następuje online lub telefonicznie na dwa dni robocze przed faktyczną realizacja ZAMÓWIENIA do godz. 15.00, w przeciwnym wypadku, KLIENT ponosi koszt za ten dzień diety, według cennika obowiązującego na stronie www.aromafit.pl.
Art.2 Zmianę ADRESU DOSTAWY należy zgłosić telefonicznie lub online do godz. 16.00 na jeden dzień roboczy wcześniej przed faktyczną datą realizacji ZAMÓWIENIA
Art.3 W przypadku rezygnacji z ZAMÓWIENIA w trakcie jego trwania wybranego pakietu, każdy zrealizowany dzień zamówienia ostaje rozliczony w kwotach regularnych obowiązujących przy zamówieniach 1 dniowych.
Art.4 Wszystkie zmiany w Zamówieniu są potwierdzone drogą mailową w e-mailu podsumowującym dokonane zmiany.
§8
POLITYKA PRYWATNOŚCI